Sabtu, Ogos 4

vector LYSSA FAIZUREEN ?

#41

ahad , 05 / 08 / 2012


Photobucket

wah wahh , ada hati kau nak buat vector lyssa faizureen . kau mampu ke ? ehemm , terpikir-pikir dalam hati dan sanubari aku ni haa . layak ke aku nak buat vector cik lyssa ? mampu ke ? ah , ayat lagi nak sentap . haha . 

baru dua kali aku buat vector , boleh tekan SINI kalau nak tengok hasil seni pertama kali ber-vector . ohh segan ^^ ah , baru kali ke dua buat vector , ada hati nak buat vector cik lyssa . mesti terdetik hati korang nak cakap macam tu kan ? aku tahu :)) dah habis sentap kau tu . jom tengok hasil kerja orang yang bosan dan menunggu ketibaan azan maghrib . hihi  


   


takut aku nak buat vector cik lyssa , nanti muka yang comel terus jadi hape aku kerjakan . tapi vector tu nampak debab sikit kan ? pipi montel . heee ~ maaf ye sebab ambil gambar tanpa kebenaran , motip jangan lah ambil tindakan undang-undang terhadap insan ini . ceh ceh 

*tahi lalat bawah mata tu yang paling mahal . heee ♥ 

dah tengok ? komen sikit ^^ 
klik sini boleh ? terima kasih 



2 ulasan:

Lyssa Faizureen berkata...

*tahi lalat bawah mata tu yang paling mahal . heee ♥

MEmang maaaahal taw ! haha .
Eh , memang santek tol vector yang dia buat tuuuu . TERHARUUUU nye .

Samalaaaa . pandai awak buat , Lyssa pun tak reti nak buat vector bagai ni . hehe . gud jod and thanks :)

fatso berkata...

@Lyssa Faizureen mahal kan ? heee , terima kasih kak lyssa :))