Isnin, Julai 30

BANGUN dari kekalahan

#39

monday , 30 / 07 / 2012

Photobucket

   

kadang-kadang bila kita menghadapi kekalahan terhadap apa yang kita lakukan , sangat susah lagi menyayat hati nak terima kenyataan atas kekalahan itu . ouh , sangat pedih lagi terluka hati kan ? *ah gebang je kau ni . ehemm 

tapi kan bila dah dicop dapat kekalahan , memang down gila kan ? dah tak ada semangat nak mencuba lagi . kau takot nak tanggong risiko dapat kekalahan untuk kali ke - 2 kan ? aku tahu sebab aku pun macam tu . hee ~ okey habis mukadimah ~ 

ayat yang aku buat kat doodle tu dapat inspirasi dari sebuah cerita , aku dengar dan tertarik dengan ayat yang bagi semangat untuk orang yang selalu kecewa dengan kekalahan ni semua . jadi aku nak berkongsi ayat semangat ni untuk semua pembaca blog aku ni :)) 

hayati dah renungkan setiap patah kata ayat tu , amal kan dalam kehidupan korang . ceh ceh . 

sekian~ 
tolong klik sini , terima kasih
http://blin.gd/4gWP  / http://blin.gd/4gWO

dah klik , bagitao ye . nak hit balik ^^






dah baca ? komen sikit



6 ulasan:

ICAH BANAJRMASIN berkata...

Nice article I like it..salam ukhuwah dari INDONESIA.

Cik Yaya berkata...

ok la tu..bleh tahan..
tapi cm penah baca..kat mane ea..hehe...ayt lebih kurng kot..^,^
salam ramadhan ye..=D

Tanpa Nama berkata...

momomomo :** good job bebeh (zara baum)

fatso berkata...

@ICAH BANAJRMASINterima kasih , salam ukhwah juga dari malaysia . hee

fatso berkata...

@Cik Yayamungkin apa yang yaya dengar tu sama ot dengan ayat tu . heee , terima kasih

fatso berkata...

@Tanpa Namathanks bebeh . chup chup :*