Rabu, Ogos 29

Bertukar ! !

#42

rabu , 29 / 08 / 2012


Photobucket  

hai semua rakan-rakan blogger . aku kembali menaip setelah sekian lama menyepikan diri . ohh , terasa berbunga di sekeliling mataku takala menaip entri ini . seperti berbunganya background blog aku yang baru ni . pinky uolllsssss , kelas ~ ceh cehh >////<   

setelah dua hari bertungkus lumus cuba merubah dan mencantikkan blog aku ni , akhirnya siap juga . dengan susah payah aku memikirkan idea untuk buat header tu . nak buat peruabahan katanya . ya yaaa , siap jugaa *sambil cari tisu* 

sebelum di ubah : 

   


selepas di ubah : 

    


aku terasa benar benar menjadi perempuan melayu terakhir bila tengok blog aku yang sekarang ni .sila take a note pada ayat yang di BOLD kan tu xD muahaha .  blog aku ada bunga - bunga , ada love - love ♥  , yang penting warna PINK okey ? haha . akhir sekali , walaupun agak terlambat , terasa nak mengucapkan 

SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR DAN BATIN , jika ada membuat kesilapan yang sengaja atau tidak disengajakan . mohon maaf yaa , saya hanya manusia yang tak lekang membuat kesilapan


bagi duit raya kat aku boleh ? klik je kat bawah ni 

terima kasih , 



ada sesiapa nak buat art-trade dengan aku tak ? cbox please ? 

Tiada ulasan: