Khamis, April 26

percutian paling hebat !

#24

friday , 27 / 04 / 2012

asalammualaikum , 



layan dulu doodle kat bawah , heeeeee 


   

  



wah wah , kemain kau posing ye doodle -_-  bila berangan - angan dapat bercuti kat tempat tempat macam kat atas ni syok juga . bila dapat menghirup udara segar , kutip bunga banyak - banyak . lepas tu buat mandi bunga . awet muda . haha 

kalau musim salji , main baling- baling salji dengan . ehemmmm >,< romantisnyaaaaa~ ahaha . trolololo , sedarlah yang kau pun nak bercuti jugak . mesti hebat percutian aku , pegi melaka , pegi PLKN . 3 bulan tuu , balik balik dapat duit . makan minum kene tanggong . free~ kau ada ? HAHA xD    

entri agak mengarot dan membosankan . maaf   ^..^ 

5 ulasan:

Yana_Nana21 berkata...

Best jekk , tak bosan punn .

fatso chan berkata...

@Yana_Nana21best ? orang yang taip entri ni dah rasa kebosanan bila hadap balik entri tu . hihi , terima kasih komen :)

Yana_Nana21 berkata...

Haha , eh , best , lagipun awak lukis semua comel2 , saya suka ! Oh sama -sama .

wani ★ mis0pink berkata...

ceh, holiday kat oversea nampaknye. terase jugak keseronokannye walaupun angan-2 je XD +_+ hahah, main baling-2 salji dgn ...? >_<

fatso chan berkata...

@wani ★ mis0pinkterasa keseronakkan ? haha , tao takpe xD main baling baling salji dengan keluarga lah . wakaka ;D