Khamis, Mac 1

TEDDY BEARS

#13

thursday , 01 / 03 / 2012  

asalammualaikum , 

           

jalan - jalan kat facebook , terpandang pulak quote ni :) comel sangat . jadi aku pun mengadaptasikan menjadi sebuah doodle . haha , pehlissssss lah teddy bears tu -,- *tak pandai buat yang comel - comel . 
berbekalkan hidong yang gatal disebabkan makan kerang tadi *alergik , aku pun teros lah buat doodle ni . sengsara betol . heee ~ haaa , hari ni dah masuk bulan baru , cepat sangat masa berlalu ~    


kbye ~ *entri pendek betol :)          

kalau nak amek doodle tu , campak kumen korang okey ? dekat cbox tak diterima , cehhhh  xD 
*bajet ade yang nak -,- 


*komen lah awak , hewhew ^ ^

4 ulasan:

Tikah berkata...

ololo..omel laa doodle dye.. ;)

wani ★ wina berkata...

setuju sgt dgn quote tu :'3

Cik Pensil berkata...

hehe.comel larr doodle tu, buat satu untuk cik pensil boleh? kih2

*gurau je (-^_^-)

Blocked Drains Melbourne berkata...

Hello... visiting here again. Thank you... Smile!!!