Selasa, Februari 28

hati perempuan :')

#12  

tuesday , 28 / 02 / 2012  

asalammualaikum , 

hai kawan kawan :) bertemu lagi kita . hari ni kan habis suda cerita korean stairway to heaven . sentap sesorang kat rumah . nasib baik tak de orang mase tu , kalau tak terok kene ejek :) heeee  . sampai meraung - raung aku bile tengok ending cerita korean ni . okey , aku tipu 

tadi ada baca sesuatu fakta pasal perempuan , hati mereka lembut . teros dapat idea nak berdoodle . hihi , 
jom tengok apa yang cik senah nak explain . ayohhh ! 





     

   

  



korang setuju tak dengan pendapat aku ? -,- aku cuma meluahkan pendapat je , terserah pembaca nak menilai . cehhh xD harap para teruna tak sentap bila baca entri ni . haha !       


sekian , 

p/s : komen okey ? >,<


hati mereka untuk disayangi , bukan untuk disakit

6 ulasan:

pika berkata...

alah comelnye entry . keep it up !

HeyFatso berkata...

@pikathank you dear :D

CIK IMAKASIHDANI berkata...

setuju ;) n xsetuju bila org kate perempuan mudah ada rasa syg. if penah kecewa, ambik mase btahun2 nk ok balik.

jom komen cini pulak cinta, kawan, kawan cinta ;)

AdaNaz87 berkata...

setuju! wanita hanya perlukan kasih sayang dan perhatian dari seorang lelaki.

btw, doodle cute! ((=

HeyFatso berkata...

@CIK IMAKASIHDANIyeah , susah nak lupekan kisah lame kan ? :')

HeyFatso berkata...

@AdaNaz87betul tu ! :) thanks a lot ^^