Ahad, Mac 4

doodle request

#14  

sunday , 04 / 03 / 2012  

asalammualaikum ,  

hari tu ade request dari cik pensil  , mula - mula rasa takot nak buat doodle yang dia nak . takot tak menepati selera cik pensil :/ 

beliau meminta doodle perempuan pakai baju pengawas sekolah , jadi inilah hasil tak seberapa dari jari tangan aku . eheeeee -,-   

  
maaf kalau cik pensil tak suka -,- pertama kali cuba buat doodle yang buat peace , terasa janggal betol . haih ~ ini lah yang saya mampu buat :) *sopan nye , hewhew .harap jangan nak copy doodle ni ye ? walaupun takde yang hingin nak copy , sekadar bagi ingatan je . cehhhh xD  


kbye , 

ade lagi tak nak request ? haha xD




9 ulasan:

Unknown berkata...

hahak. buat juga ye. comeyy larhh.. suka!

erk.. tak boleh ambil ke? baru ingat nak buat DP Facebok.

haha. awak ni memang berbakat :D

MUKA PALSU ツ berkata...

@Cik Pensilsama - sama :D

Nurfarahin Yusof berkata...

cutenya doodle tu,. =)

MUKA PALSU ツ berkata...

@Nurfarahin Yusofterima kasih :D

♥♥PuanHarty♥♥ berkata...

wah..cute2..nk jugak boleh?? dh try nk buat...tp still ta pandai jugak..

MUKA PALSU ツ berkata...

@♥♥♥CikHarty♥♥♥boleh :) nak macam mana ? buat doodle ni kene practise lebih :)

✉ ¥ana Fauzi ✉ berkata...

buat lah kat Yana sama , nak jugok ! hahah , boleh tak cik fatso buat doodle pakai baju sekolah menengah kain biru muda, tudung putih , baju putih , dan ada nametag pustakawan kat ats name tag nama , boleh ann ?harap2 cik Fatso boleh buat , huhu , kalau dah buat tinggalkan pesanan di chatbox di blog Yana tau , huhu . Terima kasih :D

inDEEgo berkata...

kakak..saya pon nak doodle jugak...saya nak doodle a pink dgn seohyun..kalau dah siap cakap tau..terima kasih byk2 :D

inDEEgo berkata...

maksud saya akak tolong buat doodle kump. shinee boleh tak? kalau tak boleh buat jonghyun shinee je...comment saya yang hari tu akak abaikan je..hehe..sori kak sbb buat akak pening..sori sangat :D