Isnin, Mac 5

OH NO !

#15  

monday , 05 / 03 / 2012

asalammualaikum , 


       

haha , siapa pena buat macam tu ? cepat ngaku ! xD sejujurnya perempuan amat tidak menyukai JERAWAT ! okey okey , lelaki pun same ~ heeee , kalau ada je jerawat yang timbol . macam nak kikis kikis je bia hilang . kalau boleh nak gosok gosok je pakai kertas pasir bia licin :)   . lagi lagi dengan jerawat yang besar , lagi mantap kalau lebih besar dari taik lalat korang . kahkah ~   

 aku penah buat macam kat atas tu , jerawat punye lah besar . hambik plaster 2 posen , tampal kat pipi . kalau orang tanye kenapa pipi tu . jawab je sebab terjatuh , hihi *pengakuan berani , haha . mase tu otak tak centre lagi . main tibai je asal boleh . zaman budak budak kate kan . hewheww ~   

tolong aku boleh tak ? tekan SINI  dan  SINI . terima kasih taw . klik banyak banyak ea ?  :p TERIMA KASIH sekali lagi ~ 


sekian ~   

jangan lupa komen ye ? ^^


10 ulasan:

shakira berkata...

kita pun ada jerawat jugak dulu .sekarang tinggal kesan jee .tak boleh nak hilang T.T

HeyFatso berkata...

@shakirasame lah :) kene carik pencuci muka yang sesuai kalau nak hilangkan kesan tu

Alyn Iwana berkata...

mukaa kita manyakk bekas jerawatt jee XD

Cik Pensil berkata...

owhh.. buat camtu ek.. tapi kalau jerawat tu banyak?

takkan nak pelekat penuh muke kot?hehe :D

wani ★ wina berkata...

katakan TIDAK kpd jerawat! XD

myra azraff berkata...

oh man..malu giler kalau jerawat tu besar gedabak..pastu plak melekat kat area yg terang2an..sampai budak laki kelas aku nampak...err..haha..tpi aku ni jenis yg payah sket dpt jerawat:D

HeyFatso berkata...

@Alyn Iwanasame T.T

HeyFatso berkata...

@Cik Pensiltu untuk satu jerawat je . kalau banyak jerawat , tak boleh nak tolong . haha

HeyFatso berkata...

@wani ★ winayeah ! ! ! xD

HeyFatso berkata...

@myra azraffhaha , tahu takpe doe . mesti time rase annoying gila -,- untunglaa muke susah dapat jerawat :)