Rabu, Mac 7

request

#16

thursday , 08 / 03 / 2012

asalammualaikum ,  

kelas doodle aku siap buboh bokeh :p

jam sudah menunjukkan pukol 6.o3 pagi , dan saya masih disini tak boleh tidur -.- tegah dok terbaring tergolek golek . tetiba ! yeah ! buat doodle . hihi , merujuk tuto dari kawan aku iaitu WANI . dia ada ajar cara buat mata doodle yang comel . usha lah blog dia , semua doodle lawa lawa *jeles 


dah penat usha tuto , aktiviti mendoodle dimulakan .  oleh sebab kemalasan yang berganda , aku pun main  hentam je buat mata doodle tu  . berbekalkan ke-eksited-kan  dan hasilnya seperti yang kalian tengok tu . maaf wani , saya bukan pelajar yang baik *ehemm

aku  update semula entri ni , jangan tanya kenapa  ? haha . ada orang req doodle , dia nak doodle pakai baju sekolah dan ada tag nama . okey , tag tu takde . sorry~

boleh usha blog dia di SINI , HARAP anda terima doodle ni dengan hati yang lapang ;D

tolong aku boleh ? klik SINI , SINI dan SINI  , terima kasih taw ;)

  

*rindu pulak nak sekolah balik :')   

sekian , 

dah usha , komen lah der ? hihi


3 ulasan:

myra azraff berkata...

aiyoyo..comelnya dier..siap ade bokeh..hehe..
*doodle wani tu mmg super ohsem..cun!

wani ★ mis0pink berkata...

comelllll! malu-malu kucing pulak doodle tu :3

Akeyla Frr . berkata...

ALAAAA OMEYNYAAA NAK GAK :-P