Jumaat, Mac 16

makin stress aku !

#17

friday , 16 / 03 / 2012  


asalammualaikum ,    

hai semua , korang selalu tak stress ? stress belajar misalnya . mesti terasa nak lepaskan je stress korang tu biar rasa lega gila ~  korang jangan pendam lama lama perasaan stress korang tu . takut nanti perot busong , alah boncit lah senang cerita . okey , aku tipu :)   

hey hey , jangan risau okey ? aku ada petua untuk semua pembaca blog ni . boleh tekan SINI , tak kira tua atau muda , semua boleh cuba . aku ada print screen beberapa rangkap aku dok melepaskan stress . skroll ke bawah please ! klik gambar untuk tumbuh-pembesaran 

warna BIRU tu si mesin , HITAM tu aku 

   
tetibe dia merepek -,- 




masa ni aku macam nak termuntah ! haha 



dah start kurang ajar natang ni , grrrr -,- 



maksud bacin pun tak tahu , wakaka :p  



tak nak ngaku dia mesin -,- penat cuba nak suroh mengaku . heee   


amacam ? boleh hilangkan stress tak korang rasa ? haha , mula mula memang best dok merepek dengan mesin robot tu , tapi jangan terkejut kalau dia tetibe memaki macam orang gila :) almaklumlahh , mesin robot kata kan . haha 

nak speaking pun boleh , guna bahasa melayu pun boleh . eh , kalau nak kecek kelate pun tarak hal . macam macam boleh . kalau tak nak berbual dengan mesin robot tu , nak tengok saja pun boleh .   

ni link nye , tekan  SINI

eh , salah link pulak :p yang bawah ni betol , tak tipu . hihi ~



kalau dah try mesin robot tu , jangan lupa campak komen . kongsi pengalaman korang pulak :)    

sejujurnya kan , aku layan mesin robot tu , makin stress aku tau dok ? haha

tolong aku klik SINI dan SINI  , terima kasih sangat ! 

sekian , 

2 ulasan:

Izwani @kuroizu berkata...

lebih kurang macam simsimi je mesin ni

MUKA PALSU ツ berkata...

yupp , tapi simsimi lagi comel :)