Khamis, Februari 16

♥ HARIMAU MALAYA !

#10

THURSDAY , 16 / 02 / 2012


asalammualaikum , 

    


Bagi menunjukkan kecintaan terhadap pasukan HARIMAU MALAYA , aku pun buat lah doodle ni . heeee :) dari pukul 6.30 petang tadi sampai lah pukol 9. 00 malam . baru siap sepenuhnya . membayangkan aku dengan pakwe buat macam tu . kehkeh :p  pertama kali buat doodle lelaki , rasa macam pelik -,- 

Okey , sambong cerita . aku ni sumpah memang minat betol dengan pasukan kebangsaan kita ni . lagi lagi dengan BADDROL BAKHTIAR ! aw aww ~ lagi lagi tengok dia berpeluh masa main bola . kemain menggoda xD HAHA !  

sumber : google  

Harapan aku kepada pasukan ni , teroskan usaha ye . kami sebagai rakyat MALAYSIA sentiasa menyokong korang . terutamanya  aku , hihi ♥ 


Korang minat sape pulak ? jom kumen ? hihi :D 

8 ulasan:

amy syahiera berkata...

wahh ! comel2 ,
badrol pon okee jugakk ! hehe

[ wanni ] berkata...
Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.
[ wanni ] berkata...

selamanya selamnya selamanya harimau malayan~~ lalala~~

wanni suka semua pemain, hihik~

★ aIsyaH ★ berkata...

wah...cantiknya lukisan tu..:)
....~

HeyFatso berkata...

@amy syahieraterima kasih :D yeah , baddrol hebakkk , heeee

HeyFatso berkata...

@[ wanni ]yeahhh ! :)

HeyFatso berkata...

@★ aIsyaH ★terima kasih :D

ciK_Nana berkata...

akak minat mne grup yg mng je deq hahaha... neway comel doodle adeq tuuu ^^