Rabu, Januari 25

terbaik lah !

#2

wedesday , 25 / 01 / 2012


asalammualaikum , 


  

mase aku buat blog baru ni , telah berhajat nak membagi doodle untuk kepada follower terpilih . 
iaitu yang ke 50 :) dan blogger yang terpilih ialah cik tya ! heeeeee , ucapan tahniah dan takziah sebab bakal mendapat doodle yang comot dari aku . hehehhhh   , sesiape yang nak usha blog cik tya kite neh . tekan SINI

hah , ni doodle nye ! cik tya boleh right click kat image tu dan pilih save image as  .  
selamat mencube ^____________________^  


     
*maaf kalau cik tya kurang berkenan yee -,-    



kepada yang tak bertuah tu , aku mintak maaf . memang aku tak boleh nak buat untok semua orang 
. jangan paksa aku a , email bagai , hantaq wall kat fb a . rimas a . okeyy , aku tipu lagi xD hihi . 
bajet ade yang nak doodle kau* kahkah xD  perasan betol minah ni , pfpfpfpfttt   


sesiapa yang pandai doodle tu , meh main tukar tukar doodle ea , hihi . baru belajar berdoodle weh , patot a buruk kan ? >,<



Tiada ulasan: