Isnin, Januari 23

hai 2012

#13

tuesday , 24 / 01 / 2012  


asalammualaikum , 


mesti ade yang meluat tengok tiltle entri aku rini , dah 24 hari bulan baru nak semak update tahun 
baru bagai ? haha , padahal orang lain dah berpuluh entri sepanjang bulan 1 ni -,- 
okeyy , aku ketinggalan entri . 

sejak beberapa minggu yang lepas , lappy kene pinjam dengan kazen . sumpah merana hidop aku tanpa 
lappy tu , macam nak mati ouh . okey , aku tipu -,-  
dah dah , tak nak merepek . haha . ehemm EHEMMMM 


SELAMAT DATANG 2012 !  

mungkin agak terlambat atau dah memang terlambat untuk aku gembira sambot tahun baru ni dan wish jugak *walaupun 
tahun baru cina pun dah lepas . tapi tak apa , biar lambat asal aku wish . hihi :)  



proud to be a muslim , yeah , i do do do :] 
takot jadi islam hanya pada nama , 
tapi sekarang macam tu kan ? 
orang yang pakai tudong pun orang pandang jengkel -,- 
tudong untuk tutop love bite kate nye , pfpfpftt . sumpah aku sentap bile dengaq orang cakap macam tu


yea yea , mugkin ade yang pk , budak ni nak bercakap pasal agama ? dia pun tak betol -,- 
okey , aku memang tak layak nak bercerita pasal agama sebab aku sedar yang aku pun 
cetek dalam hal macam ni tapi aku cume meluah kan pendapat aku je . terserah nak terima atau tak . 
semua orang ada kisah silam masing masing , aku pun macam tu jugak . tak berapa bagos dulu dulu xD
cume mungkin ALLAH dah bagi aku peluang kedua :] 
DAN SEMUA ORANG ADE PELUANG TU 

thank you ALLAH  
azam tahun ni nak jadi muslimah yang baik , cehhh xD nak jaga mulot yang celupar ni . nak ubah cara
berpakaian biar nampak sopan , yang penting . jaga solat ^^ amin ~ 


doodle tak seberapa untuk tahun baru ni :]



Tiada ulasan: