Selasa, Disember 20

tak di sangka !

#7 , 20 . 12 . 2011 



asalammualaikum   



hari ini buat pertama kali nya aku bekerja ! whoaaaaaa , sangat memenatkan dan membosankan . 
padahal baru hari pertama -______________________- haha 
tapi tapi tu pilihan aku , 
nak belajar berdikari kunon , 
perasan nak merasa duit sendiri , 
ibu dah bagi amaran awal awal , 
tapi tapi aku belagak , 
hahaa , hah ! tu makan dia ! agaga >,< 

tadi tadi , 
baru balik keja , 
ibu tanya aku . 

MACAM MANA KERJA BARU ? 

GEMBIRA LAH IBU , PADAHAL BARU HARI PERTAMA *aku jawab  


sebenarnya , terasa malu nak ngadu kat ibu , nanti ibu ejek . harhar xD 
tape tape , hidop haros bersemangat ! jyeeahhh ! 
tapi tapi , di sebalik kesusahan itu :p 
baru aku tersedar , 
betapa susahnya kehidupan bagi mencari sesuap nasi , 
betapa payahnya bekerja untuk menyara hidup , 
yeah yeah , baru faham kenapa ibu tak suka anak dia boros dalam berbelanja .
sebab sebab hidop ni memang tak kenal erti keadilan :)


eh eh , mungkin ada yang tergelak bile baca entri ni . haha . but i dont care at all .
talk whatever you want dear ? >______<
hihihi ~
tapi kan aku pun heran bile baca balik .
tapi tapi tapi terasa sayang nak padam ayat yang jiwang tu . HAHA
*

*

*

*

*terdiam seketika ,
kenapa ?

terfikir sesuatu . . .


eh , tak mungkin la :]




Tiada ulasan: