Ahad, Disember 11

blog baru lagi

:60:01 , 12 . 12 . 2011



asalammualaikum w.b.k


wah wah , baru siap edit blog baru . eh eh , bape banyak blog kau hah ? *tanye diri sendiri .
alah , baru 6 bijik . agaga . begitu lah aku yang kerajinan membuat blog baru tanpa henti . hahah
:face54: *malu malu

kenapa aku buat blog baru ? alahai , kan aku dah beritahu yang aku ni kerajinan . tak kan tak faham lagi ? hihi *clap my hand laju laju . bangga sekejap :face15: heeeeeee
tapi tapi macam sayang pulak nak padam blog lama . sayang nak tinggal kan follower kesayangan aku tu *bajet banyak follower :face71: padahal sekerad je

okey okey , malas nak menaip banyak banyak , padahal bukan ade yang sudi baca pun , agaga *sedih :face50: huaaaaarghhhhh ~ eh eh , sentap pulak saya ni . ngeh ngeh
taraaa ! harapan untuk blog ni ialah :

harap blog ni tak kena banyak virus macam yang dulu dulu tu . amin ~
dapad follower yang beribu berjuta . kahkah
result SPM yang bagus ! amin amin amin~
dapad kawan baru , wahhh
er , tu je lah kot . kang makin mengarod aku kerjakan . agaga . babaai ! !

Tiada ulasan: