Sabtu, Disember 1

1 year already !

#46

sabtu , 01 / 12 / 2012

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ  

alhamdulillah , sudah setahun blog ini diwujudkan . ibarat bayi yang baru pandai menyusu . eh ? ;D banyak benda yang aku luahkan dalam blog ni . ibarat kawan , meluahkan apa yang kita fikirkan tanpa perlu berselindung . tanpa perlu kisah sama ada dia ingin bangkang atau tidak . ah , aku cuma ingin berkongsi cerita dan doodle kesayangan . bukan untuk saling menindas kata , mohon terasa :p 

apa lagi yang aku harapkan ? follower beriban ? duit says atau nufnang naik terus ? popular mungkin ? yeah , permulaan nya aku mengharapkan begitu . mengejar semua itu , tapi itu dulu . mungkin kerna umur yang cetek , terlampau taksub dengan kepopulaan orang lain sampai aku bermimpi untuk sebegitu ~ 

terima kasih kepada mereka yang sentiasa melawat blog ini , terima kasih kepada mereka yang follow blog ini walaupun kamu mengharapkan akan di follow balik ? mohon terasa lagi , terima kasih kepada mereka yang komen di entri aku . semua itu aku hargai taw :)) kata-kata seperti baru menang anugerah wanita popular . kan ? 

*doodle lima minit , segalanya terasa pelik bila dah lama tak berdoodle . terketar sangat -.- 

apa pun , tahniah harimau malaya ! lepak mamak pun boleh ~ 94 minit yang mengujakan :D 

 





Tiada ulasan: