Khamis, September 6

ORION GIVEAWAY BY ASYQIN AZAHAR

#44

khamis , 06 / 09 / 2012

بِسْمِ اللهِ الرَّحْمنِ الرَّحِيمِ 

 

   

terlopong mulot korang kang tengok hadiah giveaway ni ? jangan tipu , aku tahu sebab aku pun macam gitu jugak tadi . hihi  . okey habis ~ 

saya nak menang IPAD sebab gadget tu besar dan tidak mudah hilang . ni nak cerita ,*sambil singsing lengan baju*  aku ni cuai orangnya . habit suka letak beg fon kat celah tiak . sedar sedar beg dengan fon sekali lesap . oh , memang kecuian yang membodohkan . aku tahu :) 

Jadi , sekiranya aku dapat menjadi insan yang bertuah itu yakni mendapat IPAD . keadaan ini sedikit sebanyak dapat memudahkan aku yaa . antara kemudahan yang aku dapat alami ialah senang untuk dibawa yakni lagi boleh selit celah tiak tanpa perlu berfikir panjang . HAHA. 

Selain itu , terdapat banyak fungsi hebat IPAD tersebut . ah , terlampau banyak untuk aku terangkan kepada kalian . hubungilah makcik google untuk mendapat info mengenainya . seterusnya , dapat menceriakan hari-hari ku bersama IPAD tersebuat tanpa perlu memikirkan cara nak mencari boyprenn lagi . eh ? hehe 

Di samping itu , adik cantik dan molek dan cantik dan baik lagi wangi . jom pertimbangkan penyertaan kakak awak ni haa . berilah peluang kepada kakak nak mendapat IPAD itu . ohh , ini bukan bodek bodek ye . hihi  

kesimpulannya , 

nak IPAD juga ! nak juga ! tapi kalau dapat lomo pun boleh . woit tamak ! tamat k tamak . kihkih *sambil bergoyang ala-ala pokok kelapa ditepi pantai yang enak ditiup bayu dan angin menyambar sempoi sempoi bahasa . ewah 

semua syarat sudah kakak penuhi . kakak ? lalala~ ^^ 
amin~ 

Tiada ulasan: